آپلود سنتر عکس رایگان
قالب درخواستی1
 
نظر یادت نره!
....
 
یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 21:2 ::  نويسنده : aliazadi

خطا:به کسی تعلق دارد که درخواست کرده!

قالب خود را مشخص کرده و پس از مدتی به این بخش سر بزنید بعد از تراحی قالب کد این بخش برای شما ارسال میشود!

قالب های درخواستیخود را این جا بگویید!

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
این کد برای کسی است که قالب را درخواست کرده!

نظرات شما عزیزان:

سیاه
ساعت14:03---12 بهمن 1390
سلام


وبلاگ خوبی داری اگر دوست داشتی می تونیم تبادل داشته باشیم


پاسخ: منون ولی بهتره از تبادل کننده لینک استفاده کنی!


مهیار
ساعت17:52---8 بهمن 1390
سلام مهیار هستم

وب لاگ خوشگلی داری

لینکت کردم

اکه خاستی باهم بیشتر آشنا بشیم.

09378006606


A.GOVASHIRI
ساعت17:23---8 بهمن 1390
saaaaaaaaaaaaaaaalam
tabadol mikonam
2bare payam bede


black
ساعت17:05---8 بهمن 1390
حاضرم با تو تبادل لیتک داشته باشم
دوباره پیام بزار


مهدی
ساعت16:54---8 بهمن 1390
سلام داداش من یاد ندارم برای سایتم کاری کنم اگر کمک کنی ممنون میشم به سایته من بیا و بهم قسمت نظرات یاد بده که کد ها و مدل عکس گذاشتن در سایت رو کجا کدی قرار بدم ممنون منتظرم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کد جاوا و آدرس darsi2011.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 21461
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1